FreiStil Gulliver

GULLIVER

3 ratings

by FreiStil

 

GULLIVER - sleep protected and safe even when traveling.
Wherever your travels take you, the GULLIVER offers a safe and secure environment outside your own four walls. Whether it's a weekend at grandma and grandpa's or a vacation with the family, the GULLIVER makes mobility possible and offers the restful sleep you need, especially on vacation. Small and handy packed for transport and set up in a short time only using an Allen key.

Back

Share your experience

×

How do you like this aid? *

Rating required

Tell us about your experience with this aid *

Comment is required!

How would you rate these?

Rating required

Rating required

Rating required

Your data

Name is required!

Enter valid name

Valid email is required!

Enter valid email address

Google Captcha Is Required!

Terms is required!

* These fields are required.

Ratings and comments:

  • user
    Lena - 14.08.2020 At 21:09
    General Rating:
    Wir haben dieses Bett seit einem halben Jahr und sind sehr zufrieden damit.
    Endlich können wir wieder entspannt in den Urlaub fahren oder die Familie besuchen.
    Es lässt sich schnell auf und abbauen und ist sehr robust!
  • user
    Petra E. - 24.03.2020 At 09:48
    General Rating:
    Wir haben das Bett schon eine längere Zeit für unsere Tochter. Es ist bei jedem Urlaub dabei, aber auch wenn unsere Tochter mal bei Oma und Opa schläft. Die Farbe pink gab es damals noch nicht, jedenfalls wurde sie uns nicht gezeigt. Schade.
  • user
    Mamavon3 - 04.03.2020 At 13:44
    General Rating:
    Wir haben schon länger nach einer Lösung für unterwegs gesucht, da unsere Tochter meistens im Urlaub zwischen uns im Bett geschlafen hat und so irgendwie keiner erholsame Nächte hatte. Dann wurde uns dieses Bett von einer anderen Familie empfohlen. Wir sind super glücklich damit.